Aktualności

Reklamówki z nadrukiem jako forma reklamy

Wśród wielu form reklamy jedną z najbardziej skutecznych są reklamówki z nadrukiem. Obecnie niemal wszystkie sklepy pakują zakupione towary w reklamówkę, na której widnieje logo sklepu. Dzięki temu klienci niosąc reklamówkę z zakupami niejako przy okazji reklamują dany sklep. A po drodze charakterystyczne logo może zapaść w pamięć dużej ilości osób.

Reklamówki z nadrukiem jako forma reklamy

Spis treści:

  1. Reklamówki z nadrukiem a marketing
  2. Gdzie zamówić reklamówki z nadrukiem firmowym?
  3. Jak powstają reklamówki z nadrukiem?
  4. Reklamówki foliowe z nadrukiem – od czego zależy cena?

Reklamówki z nadrukiem a marketing

Rozpoznawalność marki oraz świadomość jej istnienia i działalności w umysłach konsumentów to podstawa wszelkich działań marketingowych. Jeśli ludzie nie będą znać twojej marki, to po prostu nie będą sięgać po twoje produkty. Istnieje wiele form budowania rozpoznawalności firmy, wśród których jedna jest stosunkowo tania, ale bardzo skuteczna. Są to reklamówki z nadrukiem jako forma reklamy. Poniżej wyliczamy najważniejsze korzyści inwestowania w reklamówki z logiem:

  • Informacja o istnieniu firmy trafia do większej liczby osób.

  • Własne reklamówki z nadrukiem firmowym zwiększają prestiż firmy.

  • Doskonała reklama działalności, które w dłuższej perspektywie wpływa na większy ruch.

  • Jako reklama bezpośrednia reklamówki z nadrukiem zostają z klientami na dłużej w ich domu.

  • Jest to forma reklamy dużo tańsza niż np. spot telewizyjny czy billboard.

  • To świetne gadżety reklamowe, które możesz rozdawać gościom targów i innych wydarzeń branżowych.

Gdzie zamówić reklamówki z nadrukiem firmowym?

Chcesz pakować zakupy klientom w reklamówki z logiem firmy? Wystarczy że zamówisz odpowiednią ilość takich reklamówek w firmie, która zajmuje się produkcją tworzyw sztucznych. Na przykład u nas – w firmie polimer eko. W naszej ofercie główną rolę odgrywa folia opakowaniowa, ale o produkcji tworzyw wiemy wszystko. Dlatego możemy bez problemu wydrukować niezliczoną ilość reklamówek z nadrukiem firmowym wysokiej jakości. Wystarczy dostarczyć projekt graficzny.

Warto dodać, że dobrym miejscem na umieszczenie nadruku firmowego są także worki foliowe. Każdą partię worków nasza firma może opatrzyć dozwolonym nadrukiem, a klient uzyska skuteczny nośnik reklamy wizualnej.

Jak powstają reklamówki z nadrukiem?

Kiedy producent reklamówek z nadrukiem ustali z klientem model oraz wymiary reklamówek z nadrukiem, a także liczbę potrzebnych sztuk, jak również rodzaj zadruku i ilość kolorów, fabryka przystępuje do ich produkcji. Dzięki rozwojowi technologii istnieje możliwość wykonania tanich reklamówek z nadrukiem z najróżniejszych materiałów. Do wyboru są m.in. woreczki ekologiczne, a także worki biodegradowalne czy też worki foliowe LDPE.

Podczas produkcji reklamówek z nadrukiem można zastosować jedną z dwóch metod:

  • rozdmuch – dzięki tej metodzie możliwe jest uzyskanie bardzo wytrzymałych reklamówek foliowych z nadrukiem. Polega ona na rozgrzewaniu granulatu w temperaturze 240°C, a następnie wydmuchiwaniu go w formie długiego rękawa zgrzewanego w odpowiednich miejscach.
  • metodę wylewu – jest to szybsza metoda w porównaniu do rozdmuchu, ale przez to również nieco droższa. Wymaga ona przelewania roztopionego granulatu przez wąską szczelinę i rozciągania go w momencie schładzania.

Następnym etapem jest nanoszenie nadruku na reklamówki. Najczęściej wykonywany jest on metodą druku fleksograficznego, ponieważ świetnie sprawdza się ona przy dużych zamówieniach. Nowoczesne drukarki wyposażone są w szybkoschnące, dobrze przylegające do podłoża farby, dzięki czemu proces produkcji reklamówek z nadrukiem firmowym przebiega szybko i sprawnie.

Reklamówki foliowe z nadrukiem – od czego zależy cena?

Cena wyprodukowania reklamówek z nadrukiem zależy od wielu czynników. Zalicza się do nich przede wszystkim:

  • wymiary produktu,
  • materiał, z jakiego są wykonywane,
  • dodatkowe zabezpieczenia (np. zakładki z folii),
  • rodzaj nadruku.